vrijdag 26 februari 2010

Taarttoppers opnieuw uitgevonden

Ik ben geen fan van de traditionete taarttopper. Maar toen ik online zocht naar toppers wachtte me een grote verassing: ik ben niet alleen! Er zijn wel een gaziljoen leuke, grappige en hippe taarttoppers.

Je hebt de grappige versies van de traditionele taart toppers. Een beetje fout, maarwie is er nou niet proud to be fout?


bron

Wie wil er nou geen lief beestje bovenop de taart? Er zijn hondem katten olifanten of zelf pinguins te vinden.


Etsy verkoper(bron),


Etsy verkoper(bron)

Een ander idee, voor een compleet andere uitstraling, maar zeker niet onaardig: zombie love is forever. Erg geschikt voor de offbeat bruiden.


Etsy verkoper(bron)

Maar als je een zombie op je taart kan hebben, waarom dan geen doodshoofd? Ik heb een milde obsessie met alles wat doodshoofden erop heeft. Deze "day of the dead" taartentopper heeft dus al snel een plaatsje in mijn hart veroverd.

bron

Wat als je geen poppetje wil? Als je van een wat meer moderne uitstraling houdt is het misschien een leuk idee om letters of woorden te gebruiken. Wie kent dit bekende LOVE beeld niet?


bron

Een ander geweldig idee is het plaatsen van Palaroid foto's van jullie. Schattig, persoonlijk en budget vriendelijk.


bron.

Heb jij je perfecte taarttopper al gevonden?

1 opmerking:

  1. Hi!!!
    Wat leuk dat je ook een blog hebt tegenswoordigs. Goed idee! Ik kan niet wachten om te lezen over jullie plannen voor je eigen bruiloft!

    Groetjes,M.

    BeantwoordenVerwijderen